Dagen började med att jag vaknade runt kl 11 och nbörjade blöda jättemycket näsblod. Jag hade inget papper vid sängen men jag lyckades ta mig till toaletten utan att bloda ner nånting i alla fall! Jag har varit så jävla förkyld de senaste dagarna så min näsa är typ förstörd. Jakob pysslade om mig i alla fall. (Började blöda näsblod igen senare på dagen också)

 

Blodsockret låg skithögt (över 16) när jag kom upp, så det var inte så kul. Jag har i alla fall fått ner det under dagen så sist jag kollade låg jag på 8.9, vilket är betydligt bättre i alla fall.

Jag har verkligen inte gjort nånting idag, jag är så extremt utmattad eftersom jag aldrig får sova ordentligt. Jag tog mina mediciner runt 21-21.30-tiden igår och somnade ändå inte förrän vid 4. Och hela kvällen/natten är ett jäkla blurr. Min sambo sa i alla fall att jag inte varit lika ”bäng” i alla fall, även fast han märker hur drogad jag blir (jag kan ju knappt stå upp).

Jag bjuder på två små pussbilder som jag tog med webcamen nyss, jag ser inte så förtjust ut kanske men det kan jag lova att jag är egentligen :)

 
Det är verkligen en lyx att få miljontals kattpussar varje dag, min lilla mammagris gör alltid allting bättre.
/Alexile
 
 

1 kommentarer

AnnaLena

16 Oct 2013 22:10

Ni är så fina. Hoppas förkylningen börjar ge sig snart!

Svar: Tack! Förkylningsmässigt känns det bättre faktiskt :)
Alexile

Kommentera

Publiceras ej