Det känns som att det börjar bli lite för mycket nu. Jag träffade min dietist för första gången i måndags, och idag påbörjades sjukgymnastiken. Samtidigt ska jag regelbundet till min diabetessköterska, min allmänläkare och min psykiatriker...

Idag fick jag mycket att smälta. Jag är ju medveten om min överrörlighet och att det är illa med mina knän. Idag fick jag veta att jag är KRAFTIGT överrörlig i knäskålarna och i höfterna och att jag med stor sannolikhet kommer att behöva operera båda mina knän. Nu är jag bara trött och vet inte alls vad jag ska tänka. Det känns bara för mycket, för stort. 

6 kommentarer

En flicka som är stark

20 Nov 2013 19:59

Kram och kärlek till dig!

Marie Höppö

21 Nov 2013 15:05

Jag förstår det. När man är hemma skaffar man sig vissa rutiner och det kan kännas mycket när det händer fler saker på en gång. Samtidigt är det nog bra att dagarna blir lite inrutade och får någon struktur också. Bra att du kämpar på. Erik, min man opererade ögat igår och det har gått bra.
Vet inte om din mamma har skickat Ola Salos musikal till dig? Eller kanske hörde du den live när den gick på rakiod? Om inte be mamma skicka den till dig!
Kram
Mie

karin

29 Nov 2013 18:16

Ja förstår att det måste kännas jobbigt med alla besök och träffa alla dessa människor. Samtidigt är det bra att du får all denna hjälp. Tråkigt att höra att dina knän är så överrörliga. Låter besvärligt. Inget man kan förbättra med någon slags träning?
sköt om dig kram

karin

29 Nov 2013 18:16

Ja förstår att det måste kännas jobbigt med alla besök och träffa alla dessa människor. Samtidigt är det bra att du får all denna hjälp. Tråkigt att höra att dina knän är så överrörliga. Låter besvärligt. Inget man kan förbättra med någon slags träning?
sköt om dig kram

Anonym

02 Jan 2014 19:04

jag är överrörlig i höfterna, men visste inte att det kunde bli ett problem :/

Sanna

06 Apr 2014 15:15

Vart är du?
Har det hänt något? *orolig*

Kommentera

Publiceras ej