Jag skriver via mobilen nu (blogg.se-appen), då jag fortfarande har svårt att sitta vid datorn. Jag kan se kommentarer, men verkar inte kunna svara via appen. Så jag tänkte tacka alla för allt stöd, och ska försöka svara på kommentarerna via datorn när jag orkar.

Jag blir bättre för varje dag som går, även om det går lite långsamt. Jag kan i alla fall vara uppe på dagarna och göra enklare saker. Jag träffade en neurolog i onsdags, och han trodde att mitt öga borde bli bättre om ca en månad. Det ser väldigt mycket bättre ut nu, men klarar fortfarande inte ljus så bra så ögonlappen är fortfarande på större delen av tiden. Jag klädde i alla fall ut mig till en skelett-pirat till halloween, så ögonlappen passade bra!

Det kanske tar lite tid innan jag blir fullt aktiv här igen, men jag ska försöka uppdatera lite genom mobilen i alla fall. Men som sagt verkar jag inte kunna svara på kommentarer om jag inte sitter vid datorn. Men jag ser i alla fall och uppskattar ert stöd supermycket!

/Alexile

2 kommentarer

Sanna

02 Nov 2013 16:28

Skönt att höra att det blir bättre!

Marie Höppö

03 Nov 2013 12:03

Hej Hanna!
Pratade med din mor igår och hon hade inte sett att jag kommenterat något av det jag läst men jag har skickat två kommentarer. Måste fråga om du har fått dem?
Vad bra att ögat blivit lite bättre. Det är så knäckande att inte se riktigt. Jag har sedan mina cellgifter inte kunnat läsa böcker. Det kan jag nu men behöver blunda med ena ögat ofta för det gör ont och är suddigt. Det är inte kul och det värker i ögat men men. Jag var hos ögondoktorn i veckan och fikc droppar så jag hoppas det blir bättre...
Måste fråga om det kom några Hallowen barn och knackade på när du var sminkad för då måste de i sin tur ha blivit lite skraja. Det var skickligt gjort.
Det är väldigt bra när du skriver om saker som blbir bättre också!!!
Kram Mie

Kommentera

Publiceras ej