Jag har varit och hälsat på hos min mamma idag, hon mixade god grönsakssoppa som jag kunde dricka lite av och jag fick med mig en burk hem också. Annars har dagen varit ganska stillsam, men trots det har jag känt mig konstant stressad med ganska tydliga utmattningssymtom. Darrig, yr och skakig fast mitt blodsocker har legat ok. Jag har bara druckit två näringsdrycker idag, varav en nyligen. Men jag drack ju faktiskt lite soppa också och så har jag druckit några macchiatos.

Dissociationerna har fortsatt lite idag, men inte så extrema som igår. Jag har bara varit lite allmänt ”borta” och rösterna pratar med mig då och då och vissa saker förvrids. Jag fortfarande ganska borta när jag skriver nu, men jag vet inte om det märks.

Jag mår ganska illa nu så det blir samarin och primperan när jag skrivit klart, sen ska jag nog häva i mig mina andra mediciner och sova. Jag är verkligen jättetrött.

Sen jag låste upp bloggen har 29 unika besökare hälsat på idag, till skillnad från mellan 3 till 7 som innan. Bloggen fyller även 10 dagar idag, och det här blir mitt 20nde inlägg!

Godnatt

/Alexile 

1 kommentarer

AnnaLena

07 Oct 2013 10:15

Hoppas du fått sova och att du känner dig ok idag. Jätteviktigt att du försöker få i dig någon slags fast föda, även om det går trögt. Om inte annat så grönsakssoppan. Kram från mamma

Kommentera

Publiceras ej