Idag kom jag faktiskt ut på en långpromenad med min sambo och två av våra bästa vänner, samt hämtade ut Apidorm. Inatt blir första natten som jag kombinerar Sonata och Apidorm, så jag hoppas att det blir bra. Igår kväll hade jag jättesvårt att somna pga oron så det blev 10mg stesolid efter en stund igen (sen slocknade jag). Apidormen ska ju fungera som lugnande också så jag hoppas att kvällarna blir lite lättare nu.

Min mage är faktiskt lite bättre! Illamående och krampmässigt i alla fall, jag kan fortfarande knappt äta annat än flytande. Vi gick till Sibylla på promenaden och jag fick i mig lite lökringar, mozarellasticks och cheddardip! Även om det gick lite  långsamt. Det är ju inte världens bästa mat att äta, men bättre det än inget (och hamburgarna går verkligen inte).

Nu har jag dessutom flyttat in datorn i nya datarummet, så jag sitter här och skriver nu. Det kommer bli superbra när allting är klart, men just nu är det ganska stökigt.

Jag har druckit två näringsdrycker hittils, samt käkat Sibyllamaten. Ikväll ska jag försöka dricka grönsakssoppa som jag  fått av mamma. Jag är väldigt utmattad efter promenaden, men jag tror att den gjorde gott. Ska sätta mig och skriva och skissa lite nu på den nya berättelsen jag håller på med.

/Alexile

1 kommentarer

AnnaLena

12 Oct 2013 21:54

Bra jobbat!! Kram mamma

Kommentera

Publiceras ej