Nu har jag verkligen försökt rycka upp mig. Den andra primperanen som jag tog hjälpte så illamåendet är bättre, så då kunde jag även dricka en till näringsdryck för en stund sen (har alltså druckit två nu idag, och macchiaton såklart!). Jag vet att jag inte kommer må bättre om jag bara sitter här i min lägenhet med smutsiga kläder och persiennerna nerdragna , så jag tog sats och tog en snabb tvätt under armarna, tog lite deodorant och satte på mig lite rena kläder (behöver fortfarande duscha dock...). Jag satte upp håret lite och fixade också till ögonbrynen, sen drog jag ner till ICA och köpte cappuccinopulver och kaffegrädde. Sambon köpte cola.

Så nu ska vi iväg till middagen, och jag ska verkligen försöka att äta. Hans mamma har lagat köttgryta, och hon lagar ALLTID supergod mat. Så förhoppningsvis får jag ner litegrann!

 Jag ska uppdatera om hur det gick ikväll.

/Alexile

1 kommentarer

AnnaLena

29 Sep 2013 21:23

Starkt av dig!! Jag håller alla tummar att ni fick en trevlig stund och att du kunde äta lite. Du kanske ska testa att skippa macciaton och se om magen lugnar ner sig?
Jag vet förresten varför Jakob väckte dig i morse. Han känner så klart på sig att du jobbar på din dygnsrytm och tyckte inte att du skulle sova längre! <3
Kram mamma

Svar: Tack!<3 Det är så gott med macchiato bara, och det hjälper mot orklösheten. Men jag gör dom inte så starka i alla fall.
Haha, ja! Så måste det nog vara :)
Alexile

Kommentera

Publiceras ej